EN FA

دبیرستان دخترانه صدرای آبادان، مقام دوم کشور در پنجمین دوره مسابقات سراسری مراکز دارالقرآن الکریم

1400/11/10 تعداد بازدید: 392
print
 دبیرستان دخترانه صدرای آبادان، مقام دوم کشور در پنجمین دوره مسابقات سراسری مراکز دارالقرآن الکریم

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای آبادان از کسب مقام دوم کشوری در پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی مراکز دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش کشور خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، مرضیه علایی، مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای آبادان، با اعلام این خبر گفت: 15 گروه در بخش دختران به مرحله نهایی راه یافته اند که هر گروه یک قطعه مدیحه سرایی و یک قطعه هم خوانی قرآن کریم را اجرا کردند.
 
مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای آبادان تصریح کرد: اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان کشوری و داوران بین المللی به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی و شبکه شاد پخش  و از برگزیدگان مسابقات تجلیل شد.
 
 
وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات، گروه نورالهدی دارالقرآن 14 معصوم(ع) آبادان که دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرا هستند به مقام دوم کشوری دست یافتند که این گروه 6 نفره شامل 3 نفر از دانش آموزان دوره اول و 3 نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه این دبیرستان می باشند.
 
شایان ذکر است؛ مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور از پنجم لغایت هفتم بهمن ماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و  در شهر تبریز  برگزار شد که استان های اصفهان، خوزستان و آذربایجان به تریب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک