EN FA

دانش آموزان مدارس صدرا، رتبه های برتر جشنواره نوجوان خوارزمی را به خود اختصاص دادند

1401/02/28 تعداد بازدید: 372
print
دانش آموزان مدارس صدرا، رتبه های برتر جشنواره نوجوان خوارزمی را به خود اختصاص دادند

در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در محورهای ادبیات فارسی، مناظره علمی و نرم افزار؛ 3 نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرای اندیمشک و 1 نفر از دبیرستان پسرانه صدرای دزفول، موفق به کسب رتیه های برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی 1401-1400 مانند سال های گذشته در رشته های مختلف و با رقابت دانش آموزان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
 
در این دوره از جشنواره، دانش آموزان مدارس صدرا نیز در کنار سایر دانش آموزان به رقابت پرداختند.
به نقل از مدیران مدارس صدرای دزفول و اندیمشک، در مرحله شهرستانی ؛ کاملیا پورمعین حائز رتبه دوم و پریا سادات میرمحمدی موفق به کسب رتبه سوم در محور مناظره علمی،دیانا فتح الهی صاحب رتبه سوم در محور ادبیات و بهار بهلولی و کیمیا توسلی مقام اول درمحور ریاضی را در سطح شهرستان اندیمشک از آن خود کردند.
 
همچنین مهدی رحیمی صدر از دبیرستان پسرانه دزفول موفق به کسب رتبه برتر در محور نرم افزار شد.
لازم به ذکر است این جشنواره درمحورهای مختلف پژوهش، دست سازه، زبان و ادبیات فارسی، فعالیتهای آزمایشگاه، زبان خارجه، بازارچه کسب وکار دانش آموزی، ریاضی، برنامه نویسی (نرم افزار)، مطالعات اجتماعی(مناظره علمی) از مهر ماه کار خود را آغاز کرده و تا شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک