EN FA

خانواده ها با تحصیل فرزندشان در مدارس صدرا، احساس امنیت خاطر می کنند

1399/06/31 تعداد بازدید: 311
print
خانواده ها با تحصیل فرزندشان در مدارس صدرا، احساس امنیت خاطر می کنند

با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی ، در شورای سیاست گذاری آموزش و پرورش خوزستان در خصوص تأمین ساختمان جدید مدارس صدرای اهواز بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، جلسه شورای سیاست گذاری آموزش و پرورش با حضور استاندار محترم، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و اعضاء این شورا در استانداری خوزستان برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، ضمن قدردانی از پیگیریهای مستمر مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در امر تأسیس و توسعه مدارس صدرا در شهرستانهای مختلف استان، اظهار داشت: با همکاری مجدّانه جناب آقای مودت و مجموعه کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، موفق به تبدیل کد آموزشی 11 مدرسه در شهرستانهای مختلف استان به مدارس صدرا شده ایم.
 
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: در شهرستانهای اندیمشک، اندیکا، بندر امام، هندیجان، مسجدسلیمان، شوش و لالی نسبت به تبدیل کد آموزشی مدارس مورد نظر به مدارس صدرا اقدام شد و همچنین 2 مدرسه در شوشتر و یک مدرسه در بهبهان نیز به شکل ضمیمه در دوره اول متوسطه به دبیرستانهای علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستانها افزوده شدند. 
 
وی با ابراز خرسندی از گسترش مدارس صدرا در سراسر استان گفت: بحمدالله توسعه مدارس صدرا در استان بازتاب خبری بسیار خوبی به همراه داشته تا آنجا که روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، این خبر را تحت عنوان «اتفاقی بی سابقه» در افزایش مدارس صدرای خوزستان، منتشر کرده که به همین مناسبت از رؤسای ادارات آموزش و پرورش در شهرستانهایی که تلاشها و همکاری های قابل توجهی در توسعه این مدارس داشته اند قدردانی شد.
 
 
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده با اشاره به مطالبات استاندار محترم در خصوص تأمین ساختمان مدرسه دخترانه صدرا در اهواز عنوان کرد: ضمن بررسی های به عمل آمده با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، از بین پروژه های پیشنهادی، دو پروژه نیمه ساخت در ناحیه 2 اهواز انتخاب شد که بر این اساس مقرر گردید یکی از این دو پروژه با همفکری اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 و اداره کل تبلیغات اسلامی طی برگزاری جلسه ای به تصویب برسد تا پس از ساخت و تجهیز در اختیار مدرسه دخترانه صدرای اهواز قرار گیرد.
 
در پایان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این جمله که: خانواده ها با حضور فرزندشان در مدارس صدرا، احساس امنیت خاطر می کنند، افزود: ما با درخواستهای بسیار زیادی از طرف خانواده ها برای تحصیل فرزندشان در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در سراسر استان مواجه هستیم که این استقبال چشمگیر، هم از جهت کیفیت سطح آموزش و هم از جهت موفقیتهای به دست آمده در فعالیتهای پرورشی و تربیتی، علی الخصوص در مدرسه دخترانه صدرای اهواز مایه خرسندی و افتخار است.
 
گفتنی است در پایان این جلسه، توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از مدیرکل آموزش و پرورش استان با اهداء لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید تقدیر شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک