EN FA

ترویج سبک زندگی اسلامی و حیات طیبه را باید سرلوحه برنامه های مدارس صدراقرار دهیم

1400/07/04 تعداد بازدید: 289
print
ترویج سبک زندگی اسلامی و حیات طیبه را باید سرلوحه برنامه های مدارس صدراقرار دهیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در آستانه سال تحصیلی جدید، با حضور در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای اهواز با کارکنان این مدارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، در ابتدای این بازدید ضمن حضور در جمع کارکنان دبیرستان دخترانه معارف اسلامی صدرای اهواز و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: مسئله آموزش در مدارس صدرا از این جهت که دانش آموزان از نظر علم آموزی اندوخته ی مفیدی در علوم مختلف داشته باشند و به شکل کاربردی از آن استفاده کنند و دست پر از این مدارس فارغ الحصیل شوند برای ما بسیار حائز اهمیت است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: ما امروز بیش از هر چیزی دیگری نیاز داریم به درس خوب زندگی کردن و باید این مهارت را بتوانیم به نسل امروز و فرزندان خود منتقل کنیم که هم در زندگی خود و هم در جامعه مفید باشند.
 
حجت الاسلام نبی زاده در بخش دیگری از این بازدید، با حضور در جمع کارکنان مدرسه پسرانه معارف اسلامی صدرای اهواز، با تبریک سال تحصیلی جدید و آرزوی سالی توأم با موفقیت، عنوان کرد: کیفیت بخشی به مسئله آموزش در مدارس صدرا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و دانش آموختگان این مدارس با دانش کافی فارغ التحصیل شوند.
 
 
وی افزود: علاوه بر مسئله آموزش که اولویت مهمی محسوب می شود، باید بتوانیم حیات طیبه را نیز هم برای خودمان و هم برای نسل امروز علی الخصوص دانش آموزان بستر سازی کنیم چراکه در دین مبین اسلام نسبت به اینکه انسان ها در طول زندگانی و عمر مفید خود حیات طیبه داشته باشند، تأکید فراوانی شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در خاتمه این دیدار با اشاره به فداکاری نوجوان قهرمان، شهید علی لندی خاطرنشان کرد: خیلی ها طعنه می زدند که نسل حسین فهمیده ها و بهنام محمدی ها تمام شده است اما امروز مفتخریم که در بین نوجوانان دهه هشتاد نیز قهرمانان گمنامی داشته باشیم که فداکارانه و از جان گذشته در راه حفظ ارزش های انسانی و ایمانی خود ایثار میکنند.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده، در بخش پایانی این بازدیدها با حضور در مدرسه جدیدالتأیس دوره اول متوسطه صدرا در ناحیه 2 اهواز، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته جهت بازگشایی و آماده سازی ساختمان مدرسه، اظهار داشت: ما با اتکاء به خداوند متعال این اقدام بزرگ را آغاز کردیم و بحمدالله با تلاش همکاران محترم در بخش های مختلف، توانستیم پیشرفت چشمگیری در راه اندازی این مدرسه داشته باشیم.
 
وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی با تمام وجود پشتیبان وحامی مدارس صدرا بوده و این مدرسه نیزبا صبر و استقامت و تلاش مجموعه ای که از حضور آنان بهره مند خواهیم بود، قطعا آینده روشن و درخشانی را در پیش خواهد داشت .
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک