EN FA

اولین نشست مشترک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بر گزار شد

1401/06/08 تعداد بازدید: 224
print
اولین نشست مشترک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بر گزار شد

کیفیت بخشی آموزشی به مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، ارتقاء شاخص های آموزشی و بررسی الگوهای موفق مدارس صدرا به عنوان محور اصلی این نشست مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، این گردهمایی به عنوان اولین نشست مشترک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و باحضور مشاور آموزشی مدیرکل آموزشی و پرورش استان، رییس اداره دوره اول و دوم متوسطه، معاون امور شهرستان های اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، مسئول هماهنگی مدارس صدرای استان و جمعی از مدیران مدارس صدرای استان خوزستان در تاریخ 8 شهریور 1401 در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
 
در این نشست، که با محوریت کیفیت بخشی آموزشی به مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد، ارتقاء شاخص های آموزشی، بررسی الگوهای موفق مدارس صدرا و پیشنهاد ارائه برنامه های مدون از سوی کارشناسان حاضر در جلسه مطرح گردید.
در ادامه، حجت الاسلام رشیدی، مسئول هماهنگ کننده مدارس صدرای استان خوزستان، ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه مدیرکل تبلیغات اسلامی نسبت به مسائل تربیتی و آموزشی مدارس صدرا، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص سند چشم انداز مورد تأکید قرار داد.
 
 
همچنین اصلاح اسناد بالا دستی در سطح وزارتخانه با توجه به زیست بوم فرهنگی مناطق و نیز اعزام مبلغین حوزه های علمیه به مدارس صدرا از دیگر موضوعاتی بود که توسط مسئول هماهنگی مدارس صدرای استان مورد گفتگو قرار گرفت.
 
 
در بخش دیگری از این نشست، با توجه به اهمیت شناخت و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های مدارس صدرا جهت جذب دانش آموزان مستعد و علاقمند، آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در تهیه تیزر آموزشی معرفی این مدارس با همکاری شبکه نشر آموزش و پرورش، توسط حجت الاسلام متوسل معاون امور شهرستان های اداره کل تبلیغات اسلامی مطرح شد.
 
 
در خاتمه، ضمن تقدیر از مدارس دخترانه آبادان و اهواز به عنوان مدارس صدرای نمونه در سطح استان، مدیران حاضر در این جسه به بیان دغدغه ها و ارائه نکات و پیشنهادات خود پرداختند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک