EN FA

آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 6 کلاسه صدرای شوشتر برگزار شد

1400/09/02 تعداد بازدید: 695
print
 آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 6 کلاسه صدرای شوشتر برگزار شد

با حضور رییس سازمان مدارس صدرای کشور، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولین شهری، آیین کلنگ زنی ساخت و احداث مدرسه 6 کلاسه صدرای شوشتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سومین روز از سفر استانی حجت الاسلام تقدیری، رییس سازمان مدارس صدرای کشور به خوزستان، با حضور در شهرستان شوشتر، طی مراسمی، آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 6 کلاسه صدرای این شهرستان برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام مهدوی کیا، رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، تقارن این رویداد ارزشمند با آغاز گرامیداشت هفته بسیج را موجب خرسندی بیان کرد و از زحمات و پیگیری های مستمر و مجدانه مسئولین ذیربط در اجرای این مراسم قدر دانی کرد.
 
 
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: شهرستان شوشتر به جهت سبقه تاریخی و اصالت دینی و فرهنگی عمیقی که دارد همواره به دارالمؤمنین معروف بوده و به مهد شعر و شور و شعور، شهرت داشته است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: با توجه به سرمایه های فرهنگی و اعتقادی که در این شهرستان وجود دارد، ضرورت دارد با تمام قوا بستری فراهم شود تا با توسعه مدارس معارف اسلامی صدرا از این ظرفیت ها بهره مند باشیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما خود را خادم و سرباز این میدان می دانیم و انتظار داریم با همت و همکاری مسئولین محترم بتوانیم علاوه بر احداث این مدرسه 6 کلاسه، به زودی مقدمات ساخت مدرسه 3 کلاسه ای را نیز در این شهرستان فراهم آوریم.
 
 
گفتنی است در بخش های دیگر این مراسم، فرماندار و رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر نیز ضمن ابراز خشنودی از این اقدام، آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت در این راستا اعلام کردند. 
 
لازم به ذکر است در این مراسم، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ، ستاد مدارس صدرای استان، فرماندار، شهردار، فرمانده بسیج، فرمانده نیروی انتظامی جمعی از خیرین و مدیران مدارس دخترانه و پسرانه صدرای شوشتر نیز حضور داشتند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک