EN FA

نهمین نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور

1400/06/29 تعداد بازدید: 297
print
 نهمین نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور

نهمین نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران ارشد این سازمان در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تشریح برنامه‌های این نشست، هدف اصلی آن را هم‌اندیشی پیرامون چالش‌ها و رهیافت‌های عرصه تبلیغ و گفت‌وگو در راستای بازسازی ساختارهای فرهنگی کشور بیان کرد.
 
از برنامه‌های این نشست می‌توان به تبادل‌نظر با مدیران حوزه‌های علمیه خواهران، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح عضو هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع نگرش تمدنی در امر تبلیغ و آقای سید احمد عبودتیان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با موضوع الگوی حکمرانی مردمی و سخنرانی آیت‌الله فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری با موضوع نظام اندیشه ولایی در عرصه فرهنگ و تبلیغ اشاره کرد.
گفتنی است؛ نهمین نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه 22 شهریور در شهر مقدس قم در جوار مسجد جمکران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز و  روز جمعه ۲۴ شهریورماه نیز پایان یافت.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک