EN FA

رونمایی از پوستر و نشان مهرواره «اوج»/ ۵ هزار مسجد طی دو روز پای کار آمدند

1400/06/09 تعداد بازدید: 325
print
 رونمایی از پوستر و نشان مهرواره «اوج»/ ۵ هزار مسجد طی دو روز پای کار آمدند

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه ما طلبه‌ها، بیانات مقام معظم رهبری، نیازهای جامعه و ضرورت‌ های نهضت و رسالت طلبگی خود را جدی گرفته‌ایم، گفت: مهرواره «اوج» لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و نهضتی از جنس مواسات و احسان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به نقل از خبرگزاري فارس، آئین رونمایی از نشان و پوستر مهرواره «اوج» صبح امروز سه‌شنبه ۹ شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسینی کوهسار مشاور رئیس و مسئول گزینش سازمان تبلیغات و حجت‌الاسلام میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام محمد قمی در این مراسم با اشاره به اینکه امامان محلات، روستا و مساجد، فرماندهان چنگ نرم هستند، اظهارداشت: زحمت اصلی فعالیت‌های این عرصه با این افراد اما عکسش را از ما می‌گیرند. این پوسترها و نشانه‌ها برای ایجاد توجه جامعه به این سمت و اطلاع‌ رسانی فعالیت‌هاست.
 
 
وی افزود: ما طلبه‌ها همه چیز را جدی می‌گیریم. ما بیانات مقام معظم رهبری، نیازهای جامعه و ضرورت‌های نهضت و رسالت طلبگی خود را جدی گرفته‌ایم. 
قمی با بیان اینکه ما طلبه‌ها کارمند نیستیم و معتقدیم با کار کارمندی نمی‌توان کارها را جلو برد و به حق نام این طرح هم مهرواره نام گرفته است، تصریح کرد: مسجد باید مرکز و نقطه کانونی فعالیت‌ها باید و این در بیانات مقام معظم رهبری نیز بارها آمده است. 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: در این طرح به واقع و خوبی، اولین گام توانمندسازی انتخاب شده است که آثار بسیار زیادی دارد. از سوی دیگر در این طرح به صورت منطقه‌ای و حتی محله‌ای برای حل مسائل و مشکلات مردم فعالیت می‌شود.
 
 
این طرح کاملاً بومی است و از هیچ جایی تقلید نشده است و باید با ظرفیت هنری و رسانه‌ای، آن را خوب به مردم اطلاع‌رسانی کرد.
حجت‌الاسلام محمد پشم فروش دبیر مهرواره اوج نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این مهرواره حدود ۲ روز است که آغاز به کار کرده است، گفت: بعد از آغاز به کار حدود ۵ هزار مسجد مرتبط با شبکه امامت و راهیاری لبیک گفتند و در بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها نیز جلساتی در حال برگزاری است. 
 
 
وی با اشاره به اینکه ارتقای شبکه راهیاری یکی از اهداف اجرای این طرح است، گفت: بنا داریم شبکه امامت را در این طرح ارتقا دهیم و تمام ۵۰ هزار مسجد مرتبط را پای کار بیاوریم. در ۱۴ استان نیز بنا داریم طرح شریکةالامام را گسترش دهیم.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک