EN FA

خوزستان از اهمیت ویژه ای برای سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار است

1399/09/30 تعداد بازدید: 362
print
 خوزستان از اهمیت ویژه ای برای سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار است

حجت الاسلام و المسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آئین افتتاحیه 12 پروژه عمرانی استان خوزستان از تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در آئین افتتاح 12 پروژه عمرانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، حجت الاسلام قمی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده اظهار داشت: خوزستان از جهات مختلف برای سازمان تبلیغات اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و کوچکترین تلاش شما در دور افتاده ترین نقاط استان بر ما پوشیده نخواهد بود.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در جامعه تصریح کرد: امروزه نمی شود کار اجتماعی را از کار فرهنگی جدا کرد. نمی شود کار هنری و رسانه ای را از کار فرهنگی مجزا دانست. لذا ضرورت کار سخت افزاری و نرم افزاری به شکل توأمان در خدمت فرهنگ و اعتلای فرهنگی جامعه امری اجتناب ناپذیر است.
 
 
وی در ادامه بیان داشت: سخت افزار مؤثر و ارزنده ای که در گوشه به گوشه استان خوزستان فراهم گردیده باید در کوتاه ترین مدت به ثمرات ملموس فرهنگی برسد.
 
گفتنی است این مراسم با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، استاندار محترم و جمعی از مسئولین شهری و استانی به شکل ویدئو کنفرانس در 11 شهرستان خوزستان برگزار شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک