EN FA

تصمیمات رییس جمهور درباره عدم برگزاری مراسم رمضان بدون بررسی کارشناسی اتخاذ شده است

1400/01/16 تعداد بازدید: 338
print
تصمیمات رییس جمهور درباره عدم برگزاری مراسم رمضان بدون بررسی کارشناسی اتخاذ شده است

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی: تعطیلی مطلق مراسمات در شهرهای قرمز و نارنجی، بدون بررسی طرح‌های کارشناسی اتخاذ شده و مورد انتقاد مردم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روح‌الله حریزاوی معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی ضمن انتقاد مجدد از نحوه تصمیم‌گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم توجه به نظرات کارشناسان دینی، تعطیلی کلی را شبیه به طرح ایمنی گله‌ای دانست که بطلان آن بر همه واضح است.

 
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارشناسی در کمیته اجتماعی وزارت کشور بیان کرد: در طرح پیشنهادی که توسط چند سازمان تهیه شده است، مساجد و اماکن مذهبی به سه گروه تقسیم شده و مطابق سوابق بهداشتی و بر اساس ضوابط اعلامی مجوز برگزاری می‌گرفتند، عدم اعتنا به این طرح‌ها از مصادیق تصمیمات غیرکارشناسی است که هر چند ما خود را موظف به رعایت دستورات ستاد کرونا می‌دانیم، ولی نقدمان به تصمیمات بدون مشورت پابرجاست.
 
وی بی‌اعتنایی ستاد ملی به بدنه کارشناسی را از مصادیق بی‌اعتنایی به عقلانیت مردم دانست و اظهار کرد: نیاز رئیس دولت و سران ستاد ملی مبارزه با کرونا به مشورت با عقلا و کارشناسان بیش از هر زمان برای مردم واضح شده است.
 
شایان ذکر است رهبر معظم انقلاب در سال گذشته عبادات و توسل به‌خصوص در ماه رمضان را جزو نیازهای اساسی و حتمی مردم دانسته و بیان داشتند: "نظر کارشناسی‌شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا را معتبر می‌دانم؛ اما این بررسی را باید به کسانی سپرد که حقیقت و ضرورت دعا و توسل را درک می‌کنند آن وقت هر چه آن‌ها تصمیم بگیرند، بنده و همه مردم به آن عمل خواهیم کرد."
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک