EN FA

اقدامات روحانیون در سیل در تاریخ روحانیت شیعه بی سابقه است

1399/05/21 تعداد بازدید: 405
print
اقدامات روحانیون در سیل در تاریخ روحانیت شیعه بی سابقه است

معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی: هر اداره تبلیغات اسلامی در شهر خود باید با همه اصناف رابطه تنگاتنگ داشته باشد و بتواند با توسعه گروههای تبلیغی و ورود به اصناف، تأثیری بسزا در نگرش عموم مردم هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی و رسانه ای داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام حریزاوی معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ابراز رضایتمندی از اقدامات صورت گرفته در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و ادارات تابعه به بیان اهمیت توجه به حوزه فعالیتهای فضای مجازی پرداخت و گفت: 

در دنیای امروز ما شاهد این هستیم که حکمرانی ها در حال عوض شدن و بلکه بعضا در حال متلاشی شدن هستند که این تغییرات در حکمرانی فضای مجازی نیز قابل مشاهده است.
 
معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی در موضوع تحولات فضای مجازی اذعان داشت: تغییر حکمرانی فضای مجازی ابعاد مختلفی دارد که لازم است با مطالعات دقیق و راهبردی به آن پرداخته شود و انجام فعالیت شبکه ای در جهان کنونی یک امر ضروری و گریزناپذیر است.
 
 
 
حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به رسالت خطیر سازمان تبلیغات اسلامی در مدیریت فضای تبلیغی و رسانه ای اظهار داشت: هر اداره تبلیغات اسلامی در شهر خود باید با همه اصناف رابطه تنگاتنگ داشته باشد و بتواند با توسعه گروههای تبلیغی و ورود به اقشار مردمی در هر صنفی، تأثیری بسزا در نوع دیدگاه ها و نگرشهای عموم مردم هم در فضای حقیقی و اجتماعی و هم در فضای مجازی و رسانه ای داشته باشد.
 
وی با اشاره به حضور جامعه روحانیت در حوادث و رویدادهایی همچون سیل خوزستان خاطرنشان کرد: اقداماتی که در حادثه سیل خوزستان انجام شد در تاریخ حیات روحانیت شیعه بی سابقه است. ما در سایر نقاط کشور از جمله سیل پل دختر، آق قلا و زلزله استان کرمانشاه نیز شاهد نقش بی بدیل و تاثیرگذار روحانیت در کمک رسانی و امدادرسانی به مردم بودیم که این حرکت جهادی و فعالیتهای عملیاتی، خود نمونه ای بسیار ارزشمند برای مدیریت فضای تبلیغی و تزکیه نگرش عمومی جامعه هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی و رسانه ای محسوب می شود.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک