EN FA

گزارش فعالیت های دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی در هیأت اندیشه ورز نماینده ولی فقیه ارائه شد

1400/06/19 تعداد بازدید: 261
print
گزارش فعالیت های دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی در هیأت اندیشه ورز نماینده ولی فقیه ارائه شد

نشست هیأت اندیشه ورز قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با هدف هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی و هم افزایی، در محل دبیرخانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فدیعمی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در جلسه هیأت اندیشه ورز قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های دارالقرآن الکریم استان خوزستان در رابطه با فعالیت های جاری و در پی رو پرداخت.
 
 
از جمله این فعالیت ها می توان به مشارکت با صدا و سیمای مرکز خوزستان در اجرای طرح ۱۴۴۵، اجرای طرح رصد و پایش خانه های قرآنی، تفاهنامه اجرای جشنواره قرآن و عترت، خدمات بیمه طلاب و دارالقرآن الکریم، برگزاری مرحله آزمون شفاهی شانزدهمین طرح ارزیابی حفاظ قرآن کریم، برگزاری آزمون استعدادهای قرآنی در مرحله تطبیق ملی، تشکیل موکب قرآنی در اهواز در ایام اربعین حسینی تا رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و شهادت امام رضا علیه السلام و اجرای گعده های قرآنی در مواکب استان اشاره کرد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک