EN FA

نشست فصلی کارشناسان قرآنی سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

1400/08/24 تعداد بازدید: 692
print
نشست فصلی کارشناسان قرآنی سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری نشست فصلی کارشناسان قرآنی سازمان دارالقرآن کریم استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست،  رییس اداره امور قرآنی با تأکید بر ماموریت های این اداره، مطالبی را بیان داشت.

 

حجت الاسلام فدیعمی، در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل به تشریح جزییات برگزاری این نشست پرداخت و اظهار داشت: نشست کارشناسان و رابطین قرآنی استان  به منظور ارتقاء سطح توانمندی کارشناسان و توجیه و تبیین برنامه های پیش رو در سال1400 برگزار شد.
 وی افزود: رصد و و پایش خانه های قرآنی، برگزاری دوره تفسیر و ترجمه عمومی قرآن و همچنین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک عمومی حفظ قرآن از دیگر موضوعات مهمی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
 
در بخش دیگری از این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور در جمع کارشناسان قرآنی ضمن شنیدن نقطه نظرات  و مطالب ایشان، نسبت به پیگری و رفع مطالبات کارشناسان تا حد توان قول مساعد داد. 
 
 
در ادامه، دکترمهدی دغاغله از قاریان و داوران بین المللی قرآن  کریم، با تأکید بر اهمیت فعالیت های قرآنی، مطالبی را در خصوص انگیزه بخشی نسبت به فعالیت در حوزه امور قرآنی به کارشناسان ارائه کرد.
 
همچنین، نشست با مسئول اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت و ارائه مطالبی در خصوص قرارگاه های قرآنی شهرستان ها از دیگر بخش های این جلسه بود.
 
 
در حاشیه این نشست، دکتر مهدی دغاغله به عنوان نماینده عتبه مقدس حسینی تقدیرنامه هایی به مجهت کسب عنوان برگزیده بین المللی موکب قرآنی سازمان دارالقرآن کریم، به مدیرکل تبلیغات اسلامی و مجموعه دارالقرآن کریک استان خوزستان اهدا کرد.
 
پایان خبر/.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک