EN FA

نشست توجیهی مدیران و مربیان نهضت ملی مردمی نورالثقلین برگزار شد

1400/12/21 تعداد بازدید: 311
print
 نشست توجیهی مدیران و مربیان نهضت ملی مردمی نورالثقلین برگزار شد

حجت الاسلام رستمی نیا: هدف از برگزاری نهضت ملی مردمی نورالثقلین، علاوه بر ایجاد یک فرهنگ عمومی اثرگذار و انسان ساز در عرصه فعالیت های قرآنی، ترویج سبک زندگی اسلامی و انقلابی در جامعه می باشد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام رستمی نیا سرپرست اداره امور قرآنی، ضمن اشاره به جایگاه مهم قرآن کریم در جامعه و نقش معنوی و تربیتی آن در خانواده، به تشریح ابعد امختلف اجرای این طرح پرداخت و عنوان کرد: خانواده به عنوان مهمترین نهاد جامعه، مخاطب اصلی اجرای طرح ملی نورالثقلین می باشد. 
 
 
وی افزود: نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین که با شعار«قرآن کتاب زندگی - اهل بیت علیهم السلام الگوی زندگی» برگزار خواهد شد با بهرمندی از سنت حسنه برپایی جلسات خانگی قرآن کریم، به دنبال احیاء و کیفیت بخشی به این جلسات می باشد. 
 
 
حجت الاسلام رستمی نیا در ادامه تصریح کرد: اصلی ترین هدف از برگزاری نهضت ملی مردمی نورالثقلین، علاوه بر ایجاد یک فرهنگ عمومی اثرگذار و انسان ساز در عرصه فعالیت های قرآنی، ترویج سبک زندگی اسلامی و انقلابی در جامعه می باشد.
 
 

 
در بخش دیگری از این نشست، کارگاه های قرآنی توسط استاد محمود حمیداوی، استاد محسن حاجی و استاد رضا علی پور برگزار شد.
شایان ذکر است نشست توجیهی مدیران و مربیان نهضت ملی مردمی نورالثقلین در تاریخ 20 اسفند 1400 در سالن اجتماعات دارالقرآن الکریم خوزستان برگزار گردید.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک