EN FA

موکب قرآنی دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی خوزستان، در ردیف موکب های برگزیده بین المللی قرار گرفت

1400/08/23 تعداد بازدید: 467
print
موکب قرآنی دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی خوزستان، در ردیف موکب های برگزیده بین المللی قرار گرفت

حجت الاسلام فدیعمی، رییس دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از کسب عنوان برگزیده موکب قرآنی این اداره کل، در ردیف موکب های برگزیده بین المللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان،  حجت الاسلام فدیعمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر، جامعه قرآنی موکبی را به همت دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان و با مشارکت عتبه حسینی برپا کرد.

 

 

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: بنا بر گفته مسئول عتبه حسینی، یکی از بهترین موکب های بین المللی که در این ایام برپا شده، موکب دارالقران تبلیغات اسلامی خوزستان بوده که به پاس زحمات مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده،  در برگزاری این موکب، توسط جامعه قرآنی عتبه ابی عبدالله الحسین (ع) هدیه ای به رسم یادبود به ایشان تقدیم شد.
 
 
حجت الاسلام فدیعمی یادآور شد: از مهمترین فعالیت های موکب قرآنی دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی خوزستان، میتوان به برگزاری چندین محفل انس با قرآن با حضور دمتر مهدی دغاغله، داور و قاری بین المللی و قاریان ممتاز استانی اشاره کرد. همچنین برگزاری تواشیح، برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان، ایستگاه تصحیح نماز توسط قاریان ممتاز و اجرای مداحی از دیگر برنامه هایی بود که در این موکب برگزار شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک