EN FA

قریب به ۱۳۰ مؤسسه قرآنی و ۲۰۰ خانه قرآنی در ماه رمضان فعالیت می‌کنند

1399/12/22 تعداد بازدید: 354
print
قریب به ۱۳۰ مؤسسه قرآنی و ۲۰۰ خانه قرآنی در ماه رمضان فعالیت می‌کنند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست حجت‌الاسلام فدیعمی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان به بیان توضیحاتی در خصوص بانک اطلاعات قرآنی این اداره پرداخت و عنوان کرد: ما در اداره امور قرآنی بانکی از قاریان، حافظان، هنرمندان مفسران، خیران و حتی شهیدان قرآنی آماده کرده‌ایم که در حال تکمیل است و تاکنون اطلاعات قریب به ۲ هزار نفر در این بانک ثبت شده است.
 
حجت الاسلام فدیعمی با اشاره به ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: در محرم امسال تجربه‌ای از فعال کردن جلسات قرآنی هیئت مذهبی داشتیم. با توجه به اینکه هیئت جوانان بسیاری را جذب خود کرده است، با هماهنگی معاونت فرهنگی سازمان برنامه‌ریزی هایی صورت گرفته تا هیئات وارد فعالیت‌های قرآنی شوند و نسبت به تأمین اساتید قرآنی برای ایشان اقدام شود.
 
وی در ادامه افزود: قریب به ۱۳۰ مؤسسه قرآنی و ۲۰۰ خانه قرآنی با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی در ماه رمضان فعالیت می‌کنند. سال گذشته برنامه‌هایی چون مسابقه حفظ سوره های منتخب، تفسیر مجازی، محافل قرآنی، تصحیح قرائت نماز، جشن نیمه ماه مبارک رمضان و تأمین بسته‌های معیشتی و همچنین اهدای مصاحف را در برنامه خود داشته ایم.
 
مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: امسال پیگیر اجرای طرح نورالثقلین (جلسات خانگی قرآن) هستیم. آمادگی اجرای مسابقه پیامکی از طریق صدا و سیما، تلاوت آنلاین قاریان ممتاز استان، تولید و نشر کلیپ‌های کوتاه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای ماه رمضان امسال است.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک