EN FA

شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خوزستان برگزار شد

1400/02/31 تعداد بازدید: 557
print
 شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خوزستان برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در جمع حافظان قرآن کریم: آزمونی که امروز برگزار می شود هر نتیجه ای که در بر داشته باشد، فرع بر حرکت نورانی و مبارک شماست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده ضمن ابراز خرسندی از حضور جمع نورانی حافظان و تالیان و قاریان قرآن ، در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، با اشاره به ارزش و اهمیت توجه به مقوله حفظ کلام الله و تأثیرات بسزاسی آن اظهار داشت: 
جمع شما در میان اهل آسمان مانند نور می درخشد. لذا آزمونی که امروز برگزار می شود هر نتیجه ای که در بر داشته باشد، فرع بر حرکت نورانی و مبارک شماست.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص اهمیت مسئولیتی که برای حافظان و قاریان قرآن ایجاد می شود تصریح کرد: اساسا هیچ انسانی به هیچ چیز معتقد نمی شود مگر آنکه نسبت به آن مسئولیت پیدا می کند و شما امروز در قبال قرآن مسئول هستید. لذا حفظ قرآن فارغ از هر نتیجه ای که در بر داشته باشد برای شما اول از همه مسئولیت ایجاد می کند.
 
 
وی در ادامه افزود: حضور شما در عرصه کنشگری مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیار بسیار مهم است . چرا که حافظان قرآن یکی از چند گروهی هستند که در جامعه به عنوان الگوی مأثر می توانند نقش آفرینی کنند.
 
حجت الاسلام نبی زاده در پایان خاطرنشان کرد: استان خوزستان تنها استانی در کشور است که ظرفیت ارتباط گیری با 27 کشور عربی را در خود دارد. لذا شما در قبال جریانات بین الملل نیز مسئولیت خطیری بر عهده دارید خصوصا در خوزستان که ما از زبان و فرهنگ عربی بهره مند هستیم.
 
گفتنی است؛ شانزدهمین دوره از ارزیابی حافظان قرآن کریم در تاریخ 31 اردیبهشت 1400 به شکل همزمان در شهرستان های اهواز، دزفول و شوش در بین 403 حافظ قرآنی برگزار شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک