EN FA

رویداد راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نورالثقلین برگزار شد

1401/02/01 تعداد بازدید: 273
print
رویداد راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نورالثقلین برگزار شد

سرپرست اداره امور قرآن و عترت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری رویداد راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نور الثقلین به شکل ویدئو کنفرانس در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در آستانه فرارسیدن لیالی قدر و طی مراسمی با حضور سرپرست اداره امور قرآن و عترت خوزستان،  شورای راهبری نورالثقلین استان و جمعی از مسئولین مراکز قرآنی طرح ملی نورالثقلین، این رویداد به وقوع پیوست.
 
پیش تر و در نشست توجیهی مدیران و مربیان نهضت ملی مردمی نورالثقلین که در اسفندماه 1400 برگزار شد، حجت الاسلام رستمی نیا، سرپرست اداره امور قرآن و عترت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، اصلی ترین هدف از برگزاری نهضت ملی مردمی نورالثقلین را علاوه بر ایجاد یک فرهنگ عمومی اثرگذار و انسان ساز، ترویج سبک زندگی اسلامی و انقلابی در جامعه عنوان کرده بود.
 
 
 
گفتنی است؛ نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین که با شعار«قرآن کتاب زندگی - اهل بیت علیهم السلام الگوی زندگی» برگزار خواهد شد با بهرمندی از سنت حسنه برپایی جلسات خانگی قرآن کریم، به دنبال احیاء و کیفیت بخشی به این جلسات می باشد. 
 
 
لازم به ذکر است؛ پخش این مراسم به شکل ویدئو کنفرانس در سراسر کشور، از جمله دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک