EN FA

درخشش خوزستان در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه

1400/10/06 تعداد بازدید: 526
print
 درخشش خوزستان در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه

5 مقام برگزیده در رشته‌های مختلف چهل و چهارمین مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در دو بخش بانوان و آقایان به فعالان قرآنی استان خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور قاریان، حافظان و فعالان قرآنی در رشته های مختلف از سراسر کشور ودر دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
 
این مسابقات در سال جاری و در مراحل مختلف شهرستانی، استانی و نیمه‌نهایی برگزار شد که از تاریخ ۲۹ آذر لغایت سوم دی‌ماه با برگزاری مرحله نهایی در تالار اندیشه حوزه هنری به کار خود پایان داد.
 
 
با برگزاری مراسم اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نفرات برتر تمامی رشته‌های این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان معرفی شدند که در این میان استان خوزستان حائز دریافت 5 رتبه ممتاز در رشته های مختلف شد.
 
شایان ذکر است خانم عصمت پیرمرادی رتبه اول رشته دعاخوانی از رامهرمز، گروه هم خوانی و مدیحه سرایی الانوار، رتبه دوم  از اهواز، آقای علیرضا سامری رتبه چهارم در حفظ کل قرآن کریم از کارون، خانم نزیهه جنامی رتبه چهارم رشته قرائت ترتیل از شادگان و آقای علی محمد دامچین از جمله شرکت کنندگان استان خوزستان بودند که موفق به کسب رتبه های برگزیده کشوری در این مسابقات شدند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک