EN FA

جلسات خانگی قرآن کریم، راهبردی مؤثر در توسعه فرهنگ قرآنی

1400/11/06 تعداد بازدید: 468
print
جلسات خانگی قرآن کریم، راهبردی مؤثر در توسعه فرهنگ قرآنی

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری نشست اعضای هیئت اندیشه ورز قرآنی با هدف گسترش فعالیت های قرآنی در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام رستمی نیا، در گفتگو با روابط عمومی این اداره، به بیان جزئیات برگزاری این نشست پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت اثرگذاری معنوی جلسات قرآنی، ضمن گفتگو و تبادل نظر با اعضای هیئت اندیشه ورز، تلاش بر این است که به فضل خداوند متعال نسبت به توسعه جلسات خانگی قرآن کریم، اقدامات جدی صورت گیرد.

 

 

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن توصیه بر تعیین رابطین اندیشه ورز قرآنی در شهرستان ها، بر همکاری همه دستگاه های همسو نسبت به محقق شدن اهداف پیش رو تأکید کرد.
 
 
لازم به ذکر است، مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاءحجت الاسلام سلطانی، مسئول امور قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه استان حجت الاسلام بلادیان، حجت الاسلام حردانیان بعنوان دبیرهیئت اندیشه ورز قرآنی، حجت الاسلام فرهادی مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه، معاون قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین جناب آقای بلاسم مسئول امور قرآن و نماز آموزش و پرورش استان از جمله افرادی بودند که در این نشست حضور داشتند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک