EN FA

بهره مندی از ظرفیت های قرآنی استان خوزستان، به شکل فرایر مورد توجه قرارگیرد

1400/06/28 تعداد بازدید: 322
print
بهره مندی از ظرفیت های قرآنی استان خوزستان، به شکل فرایر مورد توجه قرارگیرد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری نشست هم اندیشی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست که با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی اداره کل و مسؤل مرکز خدمات حوزه علمیه استان برگزار شد، حجت الاسلام فدیعمی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به تفاهم نامه مرکز در خصوص برگزاری جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور ، گزارشی از اقدامات انجام شده در این زمینه ارائه کرد.
 
رئیس اداره امور قرآنی در ادامه با اشاره به جزئیات برگزاری این جشنواره بیان کرد: این جشنواره در رشته های: حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر و عترت در موضوعات نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و نقاشی ویژه خانواده طلاب برگزار خواهد شد.
 
 
در بخش دیگری از این نشست،حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان ظرفیت های موجود در استان نسبت به اطلاع رسانی فراگیر و بهره مندی از این ظرفیت ها تاکید کرد.
 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کلاه کج مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، گزارشی از فعالیت های مرکز خدمات در زمینه های محتلف ارائه داد و این تفاهم نامه قرآنی را اقدام بسیار خوبی در جهت انس هر چه بیشتر خانواده های طلاب با قرآن و مفاهیم قرآنی دانست و آن را باعث کمتر شدن موازی کاری در فعالیت های فرهنگی و قرآنی عنوان کرد.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک