EN FA

آزمون شفاهی شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن برگزار شد

1400/06/07 تعداد بازدید: 340
print
آزمون شفاهی شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن برگزار شد

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری مرحله دوم آزمون شفاهی شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از سوی مؤسسه تخصصی حفظ قرآن کریم بینات در اهواز و دزفول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان،حجت الاسلام فدیعمی در گفتگو با روابط عمومی این اداره با اعلام این خبر گفت: به دنبال برگزاری مرحله دوم آزمون شفاهی شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، در بخش خواهران در حوزه اهواز در آزمون مدرک درجه سه و چهار، ۳۸ نفر از مجموع ۸۰ نفر راه یافته شرکت کردند.

 

 
رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: در بخش برادران حوزه‌ اهواز نیز 13شرکت کننده از مجموع 53 راه یافته حضور پیدا کردند.
 
 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله دوم آزمون شفاهی شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم سوم، چهارم و پنجم شهریورماه از سوی دارالقران الکریم استان در اهواز و دزفول برگزار شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک