EN FA

گردهمایی هزار نفری دختران حاج قاسم در اهواز برگزار می شود

1399/10/25 تعداد بازدید: 432
print
 گردهمایی هزار نفری دختران حاج قاسم در اهواز برگزار می شود

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری اجتماع باشکوه دختران حاج قاسم، با مشارکت جمعی از تشکلهای مردمی حوزه دختران شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، خانم دشتستانی، مسئول اموربانوان اداره کل در گفتگو با روابط عمومی با اعلام این خبر عنوان کرد: اجتماع با شکوه دختران حاج قاسم که با حضور و محوریت سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد، مقدمه ای برای آغاز فعالیت های اثرگذار دختران شهرستان اهواز می باشد.
 
مسئول اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به بیان توضیحاتی در این خصوص پرداخت و گفت: در نشستی اختصاصی با جمعی از تشکلهای مردمی حوزه دختران شهرستان اهواز، نسبت به هماهنگی و شرح وظایف هر کدام از تشکلها در برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 
 
خانم دشتستانی در ادامه تصریح کرد: در این راستا مقرر گردید هر کدام از تشکل ها نسبت به اجرای بخشی از برنامه های این گردهمایی مشارکت حداکثری داشته باشند.
 
گفتنی است این ویژه برنامه با حضور و همکاری اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، مؤسسه رضوان معرفت، مؤسسه مقر دوستی، مؤسسه نجوای یاس و باشگاه دانش آموزی ترنج در تاریخ شنبه 27 دی ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اهواز برگزار خواهد شد.
 
 
پایان خبر/.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک