EN FA

مجرای شکل گیری اراده در جامعه، زنان هستند

1400/03/06 تعداد بازدید: 603
print
مجرای شکل گیری اراده در جامعه، زنان هستند

مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در سفری یکروزه به شهرستان شوشتر با فعالان فرهنگی این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، عاطفه سعیدی نژاد ضمن گرامیداشت ایام آزادسازی خرمشهر با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب، ابراز امیدواری کرد که با استعانت از خداوند متعال بتوانیم رسالت خود را در آزاد سازی خرمشهرها، ایفا نماییم.
 
مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در راستای طراحی نهضت پیشرفت بانوان به بیان مقدماتی در این زمینه پرداخت و گفت: ما مردم عظیمی داریم، تاریخ اثبات کرده هر گاه یک سخن واضح و حرف محکمی به مردم زده شده، این مردم قبول کردند و شگفتی آفریدند که اوج آن را در پیروزی انقلاب شاهد بوده ایم.
 
وی در ادامه، رقم زدن الگوی پیشرفت ایرانی-اسلامی را سخن اصلی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: مهترین ابزار و وسیله رسیدن به این هدف، نگاه خوشبینانه به آنچه تا الان داشته ایم است. نگاه درست ومبتنی بر واقعیت ها نسبت به ظرفیت ها و داشته ها پیشرفت های خودمان است.
 
سعیدی نژاد با تاکید بر اهمیت دستگاه تبلیغ دین در  تببین و تفهیم پیام انقلاب به مردم جامعه تصریح کرد: آن چیزی که مایه حفظ موجودیت نظام می شود می تواند در شکل گیری پیشرفت ایرانی اسلامی و در جهت دهی به انقلاب اسلامی مؤثر باشد. لذا پیام های اولویت دار،، پیام هایی هستند که در جامعه ایجاد امید می‌کنند. 
 
مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنانش، به اهمیت نقش زنان در تحول آفرینی در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان گفتمان ساز هستند، حرکت آفرین هستند و اگر ما به دنبال ایجاد حرکت های عمومی مردم هستیم اصولا باید از زنان جامعه شروع کنیم. 
 
این مقام فرهنگی در پایان یادآور شد: مجرای شکل گیری اراده در جامعه، زنان هستند. زنان چه با حضور خود در خانواده و حتی در محله به عنوان اجتماعات کوچک، می‌توانند اراده های جامعه را بسیج کنند به سمت شکل دادن یک هدف که آنهم ایجاد امید آفرینی در جامعه است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک