EN FA

ظرفیت های مردمی در صحنه انقلاب باید جدی گرفته شود

1400/03/05 تعداد بازدید: 651
print
 ظرفیت های مردمی در صحنه انقلاب باید جدی گرفته شود

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در جمع فعالان فرهنگی گفت: آن چیزی که امروز، ظرفیت ویژه انقلاب است و باید مورد توجه بوده و روی آن سرمایه گذاری شود داشتن ظرفیت پیام رسانی نظام تبلیغ است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان،مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در جمع  بانوان فعال فرهنگی گفت: ما به یک جریان هدایت آفرین و جهت ده نیاز داریم تا تکلیف این حرکت های مردمی را مشخص کنیم. لذا یک حرکت منسجم و مبتنی بر یک نقشه راهبردی باید داشته باشیم.
 
عاطفه سعیدی نژاد با اشاره به مسئله محاصره تبلیغاتی در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، محاصره تبلیغاتی به این معنی است که پیام انقلاب و واقعیت های انقلاب آنطوری که هست به مردم نمی رسد.
 
 
وی در ادامه با تأکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ سازمان تبلیغات اسلامی را به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تبدیل کنید، افزود: آن پیامی که باید توسط دستگاه تبلیغ دین به مردم می رسد صرفا اعتقادات و احکام نیست، بلکه اولویت های انقلاب اسلامی است.
مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: آن چیزی که امروز، ظرفیت ویژه انقلاب است و باید مورد توجه بوده و روی آن سرمایه گذاری شود داشتن همین ظرفیت پیام رسانی نظام تبلیغ است.
 
عاطفه سعیدی نژاد، با اشاره به اهمیت اجرای زجیره تواصی، به اهتمام نسبت به شکل گیری نهضت تبلیغ زنان، در این راستا تأکید کرد و فعال شدن اقشار مختلف بانوان بالاخص بانوان مذهبی را در پیام رسانی نظام تبلیغ مورد توجه قرار داد. 
 
وی در بخش دیگری از سخنانش جدی گرفتن ظرفیت های مردمی را در صحنه انقلاب امری مهم برشمرد و گفت: همانطور که در دفاع مقدس به مردم اعتماد شد و صحنه و میدان در اختیار مردم قرار داده شد، در فضای فرهنگی و تبلیغی کشور هم باید این میدان به مردم داده شود و عرصه تبلیغ را از انحصار خارج کنیم.
 
این مقام فرهنگی با بیان این مطلب که «عموم مردم نیز نسبت به فهمی که از دین دارند می توانند رسالت و نقش تبلیغی هم داشته باشند» خاطرنشان کرد: ما به یک سازمان نظام تبیین احتیاج داریم که تشکل یک میلیونی پیاده نظام تبلیغ را به صورت مردمی برای ما شکل دهد. لذا پشتیباین محتوایی، توانمندسازی، ساماندهی، آمایش و ارزیابی از مهمترین ارکانی هستند که در این مسیر باید مورد توجه قرار گیرند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک