EN FA

ستاد نهضت پیشرفت بانوان به دنبال اهمیت نقش زنان در جهاد تبیین است

1401/04/16 تعداد بازدید: 515
print
ستاد نهضت پیشرفت بانوان به دنبال اهمیت نقش زنان در جهاد تبیین است

دومین نشست رابطین ستادهای نهضت پیشرفت بانوان ادارات تبلیغات اسلامی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی از بانوان فعال در این ستادها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ با حضور در این نشست؛ ضمن قدردانی از فعالیت های رابطین ستادهای نهضت پیشرفت بانوان در ادارات تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: آن چیزی که امروز مقام معظم رهبری بعنوان یک واجب فوری وقطعی برای همه ی ما مشخص کرده ودرستاد نهضت پیشرفت بانوان باید به آن خیلی دقت کنیم، موضوع نقش بانوان در جهاد تبیین است.
 
 
وی با اشاره به اهمیت نقش سازمان تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین افزود: اعتقاد حجت الاسلام قمی بعنوان نماینده مقام معظم رهبری درسازمان تبلیغات اسلامی بر این است که بارِ جهاد تبیین در درجه اول به عهده ی سازمان تبلیغات اسلامی است و در وهله بعد بر عهده بانوان است اصالتا... یعنی در فضای جنگ نرم ودرفضای جنگ شناختی، نقش خواهران ازهمه مهمتر خواهد بود.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، جهاد تبیین و احیای سنت های دینی را به عنوان دو اصل مهم در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و اتصال به نقطه ظهور معرفی کرد و گفت:  نقش زنان ازاین جهت دراین عرصه حساس است که اگر یک مرد را توجیه کنیم، یک نفر توجیه شده ولی اگر یک زن را توجیه کنیم در واقع یک خانواده را وبلکه یک نسل را توجیه کرده ایم. لذا جهاد تبیین و حرکت به سمت باورهای درست و احیای سنت ها در این موضوع نقش تعیین کننده خواهند داشت.
 
 
حجت الاسلام اخوان صباغ با تاکید بر تشکیل هیأت های اندیشه ورز تصریح کرد: باید هیاتهای اندیشه ورز شهرستانی شکل بگیرد و این هیاتهای اندیشه ورز تبدیل بشود به  کانون مباحثه وکانون محتوا سازی جهاد تبیین که ما باید تشکیلات جهاد تبیین را توسعه بدهیم.
 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مطالبه مادر سال ۱۴۰۱ وبلکه چندسال بعد این است که هرشهر مدل زیست بوم فرهنگی خودش را به نحوی که بتوان ازآن مدل، جهاد تبیین درست کرد یا بشود تشکیلات وشبکه سازی کرد یا مدلی که بشود جامعه مخاطب را وسعت بخشیم و در تعامل با مردم، پیام اسلام وانقلاب را منتشر کنیم ایجاد کنند.
 
 
لازم به ذکر است این نشست؛ در تاریخ 15 تیرماه 1401 در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک