EN FA

رسالت امروز انقلاب، شکل دهی پیشرفت الگوی اسلامی ایرانی است

1400/03/07 تعداد بازدید: 570
print
 رسالت امروز انقلاب، شکل دهی پیشرفت الگوی اسلامی ایرانی است

در سفری یک روزه به شهرستان دزفول، مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی،معاون فرهنگی و مسئول اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با فعالان فرهنگی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این دیدار،حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید بر ایجاد امیدآفرینی در جامعه گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، نخستین و ریشه ای ترین جهاد، ایجاد امید در خود و دیگرا ن است. لذا می بینیم رویش های انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از ریزش های آن است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با توجه به اهمیت نقش بانوان در تحول آفرینی در جامعه تصریح کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال کنشگری فعال جامعه بانوان هستیم که رسانه، یکی از ارکان مهم آن محسوب می شود و در این زمینه لازم است کارهای رسانه ای بسیاری انجام شود. 
 
 
وی با استقبال از اجرای طرح پیشرفت نهضت زنان در کشور افزود: ما با اعتقاد و به عنوان یک طرح ابداعی که از سوی مدیرکل امورفرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ارائه شده، گفتمان سازی را در این خصوص آغاز خواهیم کرد و در حال طراحی یک مدلی تحت عنوان پیشرفت زنان ایران هستیم که بسیاری از قابلیت ها اعم از تبلیغ، کارافرینی، مداحی، رسانه و... باید به آن پیوست بخورد و انتظار می رود با ضریب دادن به این کنشگری بتوانیم به هدفی که در پیش داریم دست پیدا کنیم.
 
در ادامه، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک به مناسبت روز ملی مقاومت و روز دزفول، عنوان کرد: کار بزرگی که امروز پیش روی انقلاب اسلامی و در مسیر پیشبرد آن است شکل دهی پیشرفت الگوی اسلامی ایرانی است.
عاطفه سعیدی نژاد با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب بر جدی گرفتن مفهوم پیشرفت ایرانی اسلامی در برابر مفهوم توسعه غربی تأکید دارند گفت: امروز، تمام آمال و مقاصدی که برای شکل دهی تمدن اسلامی داریم در همین شکل دهی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می شود خلاصه کرد.
 
 
وی با اشاره به اینکه خیلی ها نمی خواهند واقعیت های انقلاب به مردم برسد و در صدد مأیوس کردن و وارونه سازی کردن حقایق هستند افزود: یکی از مهمترین اتفاقاتی که کشور ما امروز به آن احتیاج دارد ایجاد امید برای حرکت به سمت پیشرفت است و نقش زنان در این موضوع، بسیار جدی است.
 
سعیدی نژاد اذعان داشت: زنان هستند که نظام انگیزشی محیط خود را می توانند با خود همراه کنند و اراده ها را برای شکل گیری و تحقق یک هدف و رسیدن به مقصد استوار نمایند.
 
وی در پایان به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد زنجیره تواصی بین مؤمنین اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد زنجیره تواصی راه گشای بسیاری از مسائل و مشکلات کشور است . تواصی به حق و بصیرت و تواصی به صبر و استقامت . لذا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر این تواصی که زنجیر محافظت مؤمنان است شکل نگیرد، قطعا جامعه دچار خسران خواهد شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک