EN FA

به همت اموربانوان تبلیغات اسلامی خوزستان، همایش "محله همدل" برگزار شد

1400/02/13 تعداد بازدید: 408
print
به همت اموربانوان تبلیغات اسلامی خوزستان، همایش "محله همدل" برگزار شد

کارشناس اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، همزمان با لیالی قدر، از برگزاری همایش "محله همدل" با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی، کارشناس تشکل های دینی و جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این همایش، خانم دشتستانی، کارشناس اموربانوان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امیرالمومنین علیه السلام، به بیان توضیحاتی در خصوص رسالت ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد جهادی و مجموعه ای انقلابی شناخته شده است که بحمدالله با حضور حجت الاسلام قمی به عنوان رئیس این مجموعه ارزشمند، شاهد تحولاتی بسیار عالی در سطح کشور در به ثمر رساندن اهداف و برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی بوده ایم.

 

 

کارشناس امور بانوان به تشریح اهمیت برگزاری این همایش که با همکاری بسیج مداحان استان و حوزه های علمیه برگزار شد،پرداخت و گفت: در انجام فعالیت های امور بانوان تا به الان با پراکندگی هایی مواجه بوده ایم که امیدواریم در ادامه راه و با حضور پیشکسوتان و صاحب نظران در این عرصه، بتوانیم به یک انسجام واحد و یک وحدت رویه دست پیدا کنیم.
 
دشتستانی با ابراز خرسندی از فعالیت نماینده های امور بانوان در شهرستان های مختلف استان عنوان کرد: ما اولین استان در کشور هستیم که در بخش امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، در هر شهرستان دارای یک نماینده هستیم و این اتفاق، یک حرکت رو به جلو برای استان خوزستان محسوب می شود.
 
 
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد تشکیل هیئت های دخترانه است که در کنار فعالیت هایی همچون بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن  اسلامی، تحولی بسیار اثر بخش خواهد بود.
 
در بخش دیگری از این همایش، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر استفاده از نیروهای متخصص و کاردان در حوزه فعالیت های بانوان اظهار داشت: بانوان ظرفیت بسیار بالایی در جامعه سازی دارند لذا صحبت در این حوزه، باید با تخصص و دانشی عمیق همراه باشد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: ما برای اینکه شاهد اتفاقات و تحولاتی تأثیرگذار در حوزه بانوان باشیم به همفکری، همدلی و همکاری به عنوان سه اصل مهم و محوری در این زمینه نیاز داریم.
 
حجت الاسلام نبی زاده با بیان این مطلب که «ما به دنبال حمایت از فعالیت های بانوان هستیم» گفت: بهره گیری از ظرفیت هایی که در سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد از جمله تشکل بانوان فرهیخته، کانون های فرهنگی و تبلیغی و چنانچه امکان حمایت مادی از برنامه های در دست اقدام وجود داشته باشد، می تواند کمک ارزنده ای به فعالیت های بانوان نماید.
 
در پایان، خانم محمدپور، از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی به بیان سخنانی در خصوص اهمیت جایگاه زنان در جامعه و تأثیر نقش بانوان در اصلاح آسیب های اجتماعی پرداخت.
 
گفتنی است در خاتمه از تعدادی از گروههای جهادی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و معاون فرهنگی اداره کل، تجلیل شد.
 
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک