EN FA

اصلی ترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی حل مسئله محاصره تبلیغاتی دشمن است

1400/03/05 تعداد بازدید: 569
print
اصلی ترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی حل مسئله محاصره تبلیغاتی دشمن است

معاون امور فرهنگی وتبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی درمدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اولویت ما پررنگ کردن فعالیت بانوان و راه اندازی نهضت پیشرفت زنان درسطح کشور است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، عاطفه سعیدی نژاد معاون فرهنگی وتبلیغی بانوان ،روز چهارشنبه 5خردادماه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حرف آورد گام ساده سازی شده تبلیغ مردمی است و هر بانوی دغدغه مند انقلابی می توان یک کنشگر واقعی در عرصه تبلیغ باشد. 

 

معاون فرهنگی وتبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی یادآورشد: همانطوریکه در دفاع مقدس به مردم اعتمادشده ودر قالب بسیج حماسه آفریدند ،در بحث تبلیغ هم  باید به مردم اعتماد کرد.
 
 
عاطفه سعیدی نژاد با اشاره به طرح حرف آورد تصریح کرد : حرف آورد اقدام هم افزا و مشترک بین شبکه های مختلف مردمی است و ما می توانیم این اقدام را توسعه وگشترش دهیم و مردم را به وظایف خود آشنا کنیم که تبلیغ مردمی را اقامه کنند.
 
وی افزود:  امروز ظرفیت های مختلف فرهنگی وظیفه شان اقامه تواصی است و حرف آورد وسیله اقامه تواصی است .
 
سعیدی نژاد در ادامه بیان داشت : کنشگری بانوان را به عنوان ظهور شبکه ای در بخش بانوان ایجادکنیم و اگر این شبکه وگفتمان در تبلیغ مردمی ورود پیدا کند موثر واقع می شود.
 
وی ضمن تجلیل از فعالیت های ارزنده اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان وجدی گرفتن فعالیت های بانوان ،پیشنهاد ایجاد ستادنهضت پیشرفت زنان در سطح استان را خواستار شد .
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک