EN FA

آغاز مرحله دوم جشنواره فرهنگی گوهرشاد درخوزستان

1402/02/10 تعداد بازدید: 351
print
آغاز مرحله دوم جشنواره فرهنگی گوهرشاد درخوزستان

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از آغاز برگزاری مرحله دوم جشنواره فرهنگی گوهرشاد(جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی) در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان؛ خانم مراد اسکندری کارشناس امور بانوان اداره کل، با اعلام این خبر گفت: وضعیت نابسامان جامعه درزمینه رعایت شئونات حجاب وعفاف وتبدیل مساله حجاب به یک بحران اجتماعی، ضرورت دستیابی به راهکارهای تاکتیکی و تکنیکی میدانی و ایده های خلاقانه ی عملیاتی را برای مدیریت وهدایت صحنه ی حجاب وعفاف کشور توسط نهادهاو کنشگران اجتماعی عرصه حجاب و عفاف دوچندان می کند.
 


کارشناس اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره فرهنگی گوهرشاد، همزمان باسراسرکشور بیان داشت: گفتمان سازی حیا، عفاف وحجاب به عنوان یکی از مهمترین سنگرهای تمدن اسلامی ولزوم تقویت آن دربین آحاد مردم از اهداف جشنواره گوهرشاد می باشد که با افزایش مشارکت مردم وهنرمندان در زمینه تبلیغ و ترویج ارزش ها و جلوگیری از کمرنگ شدن دغدغه ها در این حوزه می توان به آن دست پیدا کرد.
مراد اسکندری در ادامه افزود: ازجمله مهمترین وظیفه متولیان فرهنگی جشنواره گوهرشاد، شناسایی،تعمیم، وتدوین ایده های خلاقانه ی عملیاتی در زمینه کنترل و هدایت مسائل و معضلات حوزه حجاب وعفاف کشور به صورت کتاب الکترونیکی میباشد.
کارشناس فرهنگی اموربانوان خوزستان با بیان اینکه درجشنواره گوهرشاد برای تثبیت مفهوم "زیبایی اصیل" به عنوان رویکرد فرهنگی.رسانه ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی تمرکز شده است خاطرنشان کرد: راهکارهای عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیا و برون رفت از وضعیت انفعالی حوزه حجاب و عفاف بعنوان محورهای محتوایی این جشنواره مورد توجه است.

گفتنی است؛ آثار ارسالی به این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری مورد داوری قرار میگیرند که ازفعالان وایده پردازان حوزه عفاف وحجاب دعوت به عمل می آید تا  ایده های خلاقانه خود را درحوزه عفاف وحجاب درقالب طرح، مقاله، پژوهش، انیمیشن، وبلاگ نویسی، فیلم کوتاه، طراحی لباس، موشن گرافیک و...به دبیرخانه جشنواره گوهرشاد به آدرس www.GoharshadFestival.ir  تا تاریخ ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ ارسال نمایند.
باتوجه به اختصاص بخشی از جشنواره فرهنگی گوهرشاد به شرکت شبکه ی حرف آورد درکشور این عزیزان می توانند تولیدات هنری و رسانه ای خودرا جهت شرکت در جشنواره گوهرشاد به سایت جشنواره به نشانی goharshadfestival.ir ارسال نمایند.

پایان خبر/.

 

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک