EN FA

کارگاه آموزشی «استودیوی همراه» در 28 شهر استان خوزستان برگزار می شود

1400/12/09 تعداد بازدید: 317
print
 کارگاه آموزشی «استودیوی همراه» در 28 شهر استان خوزستان برگزار می شود

اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با مشارکت معاونت فرهنگی و واحد رسانه و اطلاع رسانی این اداره کل، کارگاه های آموزشی استودیوی همراه را ویژه ظرفیت های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، این کارگاه ها که با مشارکت معاونت فرهنگی و واحد رسانه و اطلاع رسانی این اداره کل برگزار می شود، طی ابلاغ به ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر استان، فهرستی از داوطلبین و علاقمندان به حضور در این دوره ها به عنوان بانک اطلاعاتی جمع آوری و در زمان مقرر نسبت به برگزاری این کارگاه ها به شکل حضوری اقدام شد.
 
 
از جمله سرفصل های آموزشی این کارگاه ها می توان به عکسبرداری و فیلمبرداری با تلفن همراه، تدوین و ساخت کلیپ با تلفن همراه، ضبط صوتی و ساخت پادکست با تلفن همراه، طراحی پوستر و عکس نوشته، ویرایش عکس، ترفندهای رسانه ای، معرفی سایت و برنامه های کاربردی اشاره کرد.
 
شایان ذکر است این کارگاه ها از تاریخ 8 اسفند 1400 کار خود را آغاز و برای بیش از 300 نفر از علاقمندان از مجموع 28 شهرستان تحت پوشش برگزار خواهد شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک