EN FA

مسجد، کانون جذب دختران نوجوان در حلقه های فرهنگی و تربیتی

1400/11/05 تعداد بازدید: 557
print
 مسجد، کانون جذب دختران نوجوان در حلقه های فرهنگی و تربیتی

کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آغاجری از برگزاری حلقه های تربیتی و آموزشی در مساجد با هدف جذب گروه سنی نوجوانان و نونهالان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آغاجری، حجت الاسلام خنفری کارشناس فرهنگی و قرآنی این اداره با اعلام این خبر گفت: واحد فرهنگی و قرآنی مسجد امام سجاد(ع) کوی 17 شهریور این شهرستان، با هدف تربیت دینی و اعتقادی گروه سنی نونهالان و نوجوانان این منطقه، حلقه های تربیتی و آموزشی را به شکل روزانه در این مسجد برگزار می کند.
 
 
حجت الاسلام خنفری که به عنوان امام جماعت این مسجد نیز فعالیت های گسترده ای در جهت جذب نوجوانان به مساجد در دست اقدام دارد، به بیان توضیحاتی در این خصوص پرداخت و افزود: از مهمترین عواملی که موجب جذب و اشتیاق نوجوانان و نونهالان نسبت به حضور و فعالیت در فضای مسجد شده است، حضور در محلات و دید و بازدید میدانی از خانواده ها و موقعیت فرهنگی و اجتماعی آنها بوده که بحمدالله با استقبال بسیار خوبی از سوی ایشان روبرو شده است.
 
کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آغاجری، تنوع در برگزاری برنامه های فرهنگی در فضای مجازی را از دیگر عوامل جذب نوجوانان در محیط معنوی مسجد بر شمرد و خاطرنشان کرد: از دیگر عوامل جذب و پذیرش نونهالان و نوجوانان بخش خواهران کوی 17 شهریور شهرستان آغاجری، برگزاری مسابقات و ایده های قرآنی و فرهنگی در فضای مجازی بوده که در کنار آن برنامه هایی نیز به شکل حضوری در مدارس و محلات به اجرا درآمده است که مورد استقبال چشمگیر این گروه سنی قرار گرفته است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک