EN FA

اولین نشست اعضای کانون مداحان استان خوزستان برگزار شد

1400/08/17 تعداد بازدید: 677
print
 اولین نشست اعضای کانون مداحان استان خوزستان برگزار شد

رییس کانون مداحان استان خوزستان از برگزاری اولین نشست اعضای کانون مداحان استان و ستایشگران شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش رییس کانون مداحان استان خوزستان، با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده و در راستای وظایف کانون مداحان و همچنین ضرورت بازدید از فعالیت شهرستانها، با تصمیم هئیت رئیسه اولین نشست کانون مداحان استان، با حضورحجت الاسلام کریمی تبار کارشناس تشکلهای دینی و مذهبی اداره کل، حاج صادق اهنگران عضو شورای ستایشگری کشور، محمدرضاروغنی زاده رییس کانون مداحان استان و تعدادی از پیشکسوتان این عرصه، در شهرستان دزفول برگزار شد.

 
روغنی زاده، رییس کانون مداحان خوزستان در توضیح جزییات برگزاری این نشست گفت: درابتدای این برنامه، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله و  خیر مقدم توسط جلال الدین حیدری، نماینده ذاکران شهرستان دزفول، تعدادی از مداحان در حضور  مدعووین به مداحی و نغمه سرایی پرداختند.
 
بخش دیگری از این برنامه، اختصاص داشت به دیدار با خانواده شهید و ذاکرآل الله مرحوم حاج سید حسین نوری، که باحضور فرماندار شهرستان انجام پذیرفت و لوح یاد بود و هدیه ایی از طرف محمدرضا روغنی زاده رییس کانون مداحان استان خوزستان به خانواده این شهید اهداء شد.
 
 
وی افزود: از دیگر برنامه های اجرا شده، برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات استعداد یابی مداحان جوان و نوجوان بود که با حضور رئیس و اعضای کانون مداحان، عضو شورایعالی ستایشگری کشور، فرماندار شهرستان و رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول از مداحان نوجوان و جوان منتخب، تقدیر شد.
 
 
 
لازم بذکراست در برنامه های این سفر، حجت الاسلام فرد آقایی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام کریمی تبار کارشناس تشکلهای دینی و مذهبی، حاج صادق آهنگران عضو شورای عالی ستایشگری کشور ورئیس و اعضای کانون مداحان استان خوزستان نیز حضور داشتند.
 
پایان خبر/.

 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک