EN FA

انجمن اسلامی هدایت، به دنبال توسعه برنامه های فرهنگی و مذهبی در کشورهای مسلمان

1401/03/08 تعداد بازدید: 388
print
انجمن اسلامی هدایت، به دنبال توسعه برنامه های فرهنگی و مذهبی در کشورهای مسلمان

گفتگوی ویژه روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با سعید عبودی نیا، مسئول انجمن اسلامی هدایت

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، سید محمدرضا حسن زاده مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان خوزستان، در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل؛ در خصوص برنامه پر مخاطب اسئله الصائمین گفت: تهیه و تدوین برنامه اسئلة الصائمین از مهمترین برنامه های انجمن اسلامی هدایت و با محوریت مسائل مبتلابه روزه داران بوده است. 
 
 
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان، تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه، نشر معارف دینی به ویژه آشنایی با احکام ماه مبارک رمضان بوده است که به همت و پیگیری آقای عبودی نیا، مسئول انجمن اسلامی هدایت، تهیه و به مرحله اجرا رسیده است.
 
در بخش دیگری از این گفتگو؛ سعید عبودی نیا مسئول انجمن اسلامی هدایت به بیان توضیحاتی در خصوص جزئیات اجرای این ویژه برنامه پرداخت و عنوان کرد: این برنامه اولین ضبط استودیویی انجمن اسلامی هدایت بوده است که با توجه به اینکه حوزه فعالیت این انجمن بیشتر متوجه مردم عرب خوزستان می باشد، این برنامه را به زبان عربی تدوین کردیم که بحمدالله از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده است.
 
 
وی با اشاره به اینکه این برنامه به شکل پرسش و پاسخ های کوتاه و قابل انتشار در فضای مجازی تهیه شده است، افزود: در اجرای برنامه اسئله الصائمین از حضور حجت الاسلام سیدهادی موسوی امام جماعت مسجد امام جعفرصادق(ع) کلانشهر اهواز بهره مند بوده ایم که از همان ابتدا با پخش تیزر اولیه این برنامه، توانستیم تعداد زیادی مخاطب؛ هم در کشور و هم از کشورهایی همچون عراق، یمن، لبنان و سوریه نسبت به این برنامه جذب نماییم.
 
 
عبودی نیا در ادامه به معرفی خلاصه ای از فعالیت های این انجمن پرداخت و عنوان کرد: این مجموعه در ابتدا بصورت خودجوش در سال ۹۲ در قالب طرح هدایت تاسیس شد که ابتدا نونهالان و نوجوانان را جذب مساجد می کردیم و برای آنها کلاسهای معرفتی از قبیل احکام، قران، احادیث واخلاق و همچنین برنامه های ورزشی و گاهی اردویی نیز برگزار میشد که با گسترده شدن برنامه های این طرح، توانستیم در سال 96 با دریافت مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی، به عنوان انجمن اسلامی هدایت به فعالیت خود ادامه دهیم.
 
 
مسئول انجمن اسلامی هدایت یادآور شد: انجمن اسلامی هدایت در زمینه های مختلف از جمله، برگزاری ایستگاه های صلواتی بمناسبت های مختلف ملی و مذهبی، برگزاری مراسمات شهادت و ولادت ائمه علیهم السلام، برگزاری موکب ایام فاطمیه، برپایی کتابخانه، اجرای برنامه های فرهنگی و جهادی و...فعالیت دارد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک