EN FA

دوره آموزش تخصصی داوری مسابقات قرآن کریم برگزار شد

1402/12/24 تعداد بازدید: 19
print
دوره آموزش تخصصی داوری مسابقات قرآن کریم برگزار شد

اولین دوره آموزش تخصصی داوری مسابقات قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر و شورای توسعه فرهنگ قرآنی بندر ماهشهر چهارشنبه ۲۰ دی در این شهرستان آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اولین دوره آموزش تخصصی داوری مسابقات قرآن در بندر ماهشهر به همت اداره تبلیغات اسلامی و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان امروز چهارشنبه ۲۰ دی آغاز شد.

این دوره آموزشی که با حضور سید محسن موسوی بلده، استاد و داور ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم همراه است، ویژه داوران، مربیان، قاریان و حافظان حرفه‌ای از سرتاسر خوزستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر در حال برگزاری است.

گفتنی است، اولین نشست شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان بندرماهشهر ۱۷ دی با حضور مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد و از جمله مصوبات این نشست، فعال‌تر شدن بخش‌های قرآنی سازمان‌ها و ادارات، برگزاری برنامه‌های قرآنی با تأیید شورای توسعه و عملیاتی شدن طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی در سال ۱۴۰۳ است.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک