EN FA

پیاده روی دختران حاج قاسم به مناسبت روز عفاف و حجاب در گتوند برگزارشد

1400/04/22 تعداد بازدید: 335
print
پیاده روی دختران حاج قاسم به مناسبت روز عفاف و حجاب در گتوند برگزارشد

کارشناس امور عمومی و پشتیبانی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند از برگزاری مراسم پیاده روی دختران حاج قاسم به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند، عبدالرضا شادی پور کارشناس امور عمومی و پشتیبانی فرهنگی با اعلام این خبر گفت: مراسم پیاده روی دختران حاج قاسم صبح روز دوشنبه 21 تیرماه به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب برگزار گردید.
 
در این برنامه که با استقبال کم نظیر بانوان شهرستان گتوند مواجه شد،حجه الاسلام و المسلمین اکبری رییس اداره تبلیغات اسلامی ضمن سخنانی حضور پرشور بانوان فرهیخته و مومنه در این مراسم را نشانه ی اعتقاد آنان به این اصل مسلّم اسلامی دانست و پیام این همایش را بی نتیجه خواندن نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی برای دور کردن بانوان از حجاب اسلامی خواند.
 
 
ایشان همچنین از بانوان درخواست کرد وصیّت نامه های شهدا را که همواره توصیه به حجاب اسلامی دارند سرلوحه خود قرار دهند و جامه عمل بپوشانند که این کار یکی از عوامل تضمین کننده امنیّت اجتماعی خواهد بود.
 
گفتنی است مراسم پیاده روی دختران حاج قاسم از کنار تپّه باستانی چغا آغاز شده و با زیارت شهدای گمنام در کنار پارک قیصریّه به پایان رسید.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک