EN FA

جامعه مذهبی ایران همواره به دنبال حفظ اتحاد ملت های مسلمان بوده است

1401/01/29 تعداد بازدید: 380
print
جامعه مذهبی ایران همواره به دنبال حفظ اتحاد ملت های مسلمان بوده است

مراسم گرامیداشت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام به میزبانی برادران افغانستانی و با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند،حجه الاسلام اکبری با حضور در مراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی علیه السّلام که به میزبانی اتباع کشور افغانستان برگزار شد،ضمن تجلیل و دلجویی از ایشان گفت: جامعه مذهبی ایران همواره به دنبال حفظ اتحاد ملت های مسلمان بوده است.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گتوند در این مراسم با اشاره به استعدادهای قرآنی موجود در بین جوانان افغانستانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه توجه به استعدادهای قرآنی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی می باشد، درنظر داریم از توانمندی و استعداد برادران تبعه افغانستان که مقیم شهرستان گتوند هستند به شکل ویژه حمایت کنیم.
 
 
گفتنی است در روزهای گذشته توسط عدّه ای افراد جاهل و فریب خورده، به چند نفر از برادران تبعه افغانستانی مقیم گتوند اهانت هایی صورت گرفته بود که در این میان رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور در جمع برادران افغانستانی، نسبت به  اعلام دوستی و برادری دو ملّت تأکید کرد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک