EN FA

برگزاری همایش امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات 1400

1400/03/09 تعداد بازدید: 551
print
برگزاری همایش امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات 1400

همایش امید آفرینی و مشارکت حدّاکثری در انتخابات 1400 در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند، عبدالرضا شادی پور کارشناس امور عمومی و پشتیبانی فرهنگی این شهرستان با اعلام این خبر گفت: همایش"امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات 1400" در سالن الغدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند با حضور روحانیون و ائمه محترم جماعات مساجد، و طلاب حوزه علمیّه خواهران گتوند برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه، حجه الاسلام و المسلمین اکبری رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، ضمن اشاره به طرح مهرواره محلّه ی همدل که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده، بیان کردند: هدف این طرح ایجاد امید و نشاط در جامعه با محوریّت مساجد محلّات می باشد که قطعا نتیجه ی آن به حضور عموم مردم در پای صندوق های رای کمک خواهد کرد. ایشان همچنین "پویش حرف آورد" که مخصوص بانوان است را باعث تاثیر گذاری کلام بانوان فرهیخته در جامعه پیرامون خود دانستند.
 
 
در ادامه این همایش،فرماندار گتوند با ارائه ی گزارشی از فعالیّت های صورت گرفته در شهرستان، با انتقاد از تخصیص تنها 10 درصد اعتبارات سال 99 بودجه این شهرستان و تشکر از تلاش های شبانه روزی آقای احسانی فرماندار سابق،بیان داشت: امسال با کمک نماینده محترم شهرستان،امام جمعه و همه دلسوزان تلاش خواهیم کرد اعتبارات مصوّب را به طور کامل جذب کنیم.
 
ایشان همچنین ضمن اشاره به جلسه برگزار شده با جمعی از کشاورزان ،از روحانیون و ائمه محترم جماعات خواستند تلاش های انجام شده توسط مسئولین شهرستان را برای مردم بازگو کنند که همین امر باعث امید آفرینی و مشارکت حدّ اکثری در انتخابات خواهد شد.
 
 
پیلان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک