EN FA

اولین نشست تبیینی - توجیهی عملیات فصل بندگی درگتوندبرگزار شد

1400/01/29 تعداد بازدید: 401
print
اولین نشست تبیینی - توجیهی عملیات فصل بندگی درگتوندبرگزار شد

کارشناس امور عمومی و پشتیبانی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گتوند، از برگزاری اولین نشست تبیینی توجیهی عملیات فصل بندگی در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند، عبدالرضا شادی پور کارشناس امور عمومی و پشتیبانی فرهنگی با اعلام این خبر گفت: در این نشست که در مصلی نماز جمعه گتوند با حضور ائمه جماعات و مبلغین ماه رمضان و همچنین امام جمعه محترم محترم و فرماندار شهرستان و نماینده مردم شریف شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین اسدپور امام جمعه گتوندبابیان روایاتی در فضیلت ماه مبارک رمضان روحانیون ائمه جماعت حاضر در جلسه را به بیان معارف دین در این فرصت معنوی ماه بندگی دعوت کرد.
 
در ادامه، حجت الاسلام اکبری رئیس اداره تبلیغات اسلامی گتوند، علاوه بر توضیح و تبیین عملیات ماه بندگی به تشریح پویش محله همدل پرداخت و از مبلغین رمضان ۱۴۰۰ درخواست کرد از همه ظرفیت های محلات برای عملیاتی کردن محور های بیان شده در این پویش استفاده کنند.
 
در بخش پایانی جناب آقای گیلانی نماینده مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از میزبانی اداره تبلیغات اسلامی و همچنین امام جمعه محترم، درباره شعار سال ۱۴۰۰ که بر پایه تولید داخل بنا شده است اعلام کرد؛ تلاش ما در دو شهرستان شوشتر و گتوند در سال‌های گذشته بر استفاده از ظرفیت های خدادادی منطقه متمرکز بوده است ؛لذا در بحث اشتغال زایی توفیقات خوبی داشته‌ایم.
 ایشان همچنین با توجه انتخابات پیش رو از روحانیت حاضر دراین نشست درخواست کرد مردم را به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دعوت کنند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک