EN FA

از پیرغلامان و خادمان اهل بیت(ع) شهرستان گتوند تجلیل شد

1400/05/19 تعداد بازدید: 367
print
 از پیرغلامان و خادمان اهل بیت(ع) شهرستان گتوند تجلیل شد

آیین تجلیل از پیرغلامان شهرستان گتوند با هدف قدرشناسی از مقام روضه خوانان و نوحه خوانان امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند، حجت الاسلام اکبری رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با اعلام این خبر گفت: آیین گردهمایی هیات‌های مذهبی و تجلیل از پیرغلامان و خادمان اهل بیت (ع) در شهرها و روستاهای گتوند با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گتوند، فرماندار و امام جمعه در مصلای حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
 
وی در این آیین با قدردانی از زحمات پیرغلامان و خادمان اهل بیت (ع) افزود: این گردهمایی برای قدرشناسی از مقام روضه خوانان و نوحه خوانان امام حسین (ع)  برگزار شده است.
 
 

 

حجت الاسلام اکبری در ادامه تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی های انجام شده، مجالس عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا برگزار می‌شود.
 
وی بر استفاده مستمر از ماسک در مراسم محرم تاکید کرد و گفت: عاشورای امسال دسته جات می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتیبه شکل صفوف فاصله گذاری شده عزاداری کنند.
 
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند گفت: نذورات برای مراسم تا حد امکان به صورت خشکبار توزیع شوند تا بیماری کرونا شیوع پیدا نکند علاوه بر آن برای پیشگیری از شیوع کرونا، ایستگاه سلامت جایگزین ایستگاه صلواتی شود.
 
در پایان این آیین با اهدای لوح سپاس از تعدادی از پیرغلامان و خادمان اهل بین شهرستان گتوند تجلیل شد.
سخنرانی امام جمعه، پخش سرود ملی و کلیپ مداحان مرحوم و مداحی تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) از دیگربرنامه های این همایش بود.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک