EN FA

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی کارون با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی

1399/04/11 تعداد بازدید: 402
print
دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی کارون با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام آلبو زهر رئیس اداره تبلیغات اسلامی کارون با هدف حل مشکلات منطقه و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان با نماینده مردم کارون در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی کارون، حجت الاسلام آلبوزهر رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در گفتگو با روابط عمومی اداره کارون در خصوص جزئیات این دیدار گفت:
با هدف تسریع در حل مشکلات عدیده ی شهر کارون و تأمین امکانات لازم و ضروری در این شهرستان، جلسه ای با حضور سیدکریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
 
 
 
در اثنای این دیدار، حجت الاسلام آلبو زهر با اشاره به بازدید مدعوین از اداره تبلیغات اسلامی و دارالقرآن امام رضا(ع) در شهر کارون افزود:
با توجه به اهمیت فعالیت مراکز قرآنی و فرهنگی در این شهرستان، ضمن همفکری با نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت رفع مشکلات و کاستی های اداره تبلیغات اسلامی و مرکز دارالقرآن شهر کارون، درخواست مساعدت و همکاری ویژه در این زمینه مطرح شد.
 
 
آلبو زهر با ابراز خرسندی از این دیدار خاطرنشان کرد: با همراهی امام جمعه، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن شهر کارون از روستاهای خسراویه،حنیطیه 1-2 و 3 نیز بازدید و مشکلات فرهنگی، معیشتی و عمرانی این روستاها از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت که امیدوارم به زودی شاهد تحولی سازنده در جهت رفع کاستی ها و مشکلات این مناطق محروم باشیم.
 
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک