EN FA

نشست بصیرتی با موضوع تعمیق باورهای دینی در هویزه برگزار شد

1400/05/07 تعداد بازدید: 295
print
نشست بصیرتی با موضوع تعمیق باورهای دینی در هویزه برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه از برگزاری نشست تعمیق باورهای دینی و امامت شناسی با حضور حجت الاسلام سید محمد سید خضر موسوی , به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام برهانی، ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت و امامت ,به بیان ضرورت برگزاری نشستهای امامت شناسی پرداخت و اظهار داشت: در صحنه و میدان مبارزه به دو نوع جنگجو و فرمانده نیاز داریم, 

نوع اول؛ کسی است که از حدود جغرافیایی قلمرو جبهه حضرت امیر المومنین علی علیه السلام دفاع کند  و نوع دوم کسانی هستند که از قلمرو عقایدی و فکری پیروان علی بن ابی طالب علیه السلام در حال پیکار و دفاع اند.
 
 
وی با اشاره به اهمیت نوع دوم دفاع گفت: اینکه گفته میشود *مداد العلماء افضل من دماء الشهداء؛ دال بر مقدم بودن جهاد و دفاع نوع دوم دفاع فکری است زیرا تا عقیده راسخ نگردد ,انسان حاضر به جانفشانی نخواهد بود. لذا برگزاری چنین جلساتی در واقع تامین کننده خوراک فکری سربازان نظامی و فکری و کلیه کسانیکه در خط مقدم دفاع از ولایت امیرمومنان علی علیه السلام, میباشد.
 
در ادامه حجت الاسلام سید محمد سید خضر موسوی با استدلال به ایات مختلف قران کریم ,امامت را جزء لاینفک اسلام دانست و ضمن جواب دادن به برخی سوالات حاضرین ,از بانیان این نشست تقدیر و تشکر نمود.
 
در خاتمه برنامه , شاعر و مداح اهل بیت علیهم السلام آقای سلیم بوعذار به قصیده سرایی پرداخت.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک