EN FA

شهدای دفاع مقدس جلوه ای از شهدای کربلا هستند

1399/07/03 تعداد بازدید: 293
print
 شهدای دفاع مقدس جلوه ای از شهدای کربلا هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه: بر تمامی مسئولین و متولیان این نظام مقدس واجب است که نگذارند نسل های جدید با آرمانهای شهدا بیگانه شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی هویزه، نشست روشنگری حوزه مقاومت بسیج شهری شهدای هویزه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام برهانی، با حضور در نشست روشنگری حوزه مقاومت بسیج شهری شهدای هویزه، به بیان دلاوریها و فداکاریهای رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و عنوان کرد: هیچ قیامی بدون وجود انصار و یارانِ فداکار به پیروزی نمیرسد و آینه تمام نمای این مفهوم را میتوان در نبردهای مختلف تاریخ صدراسلام جستجو کرد.
 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه، با اشاره به صفات بارز یاران با وفای امام حسین علیه السلام اظهار داشت: صفت بارز اصحاب و یاران امام حسین علیه السلام بصیرت و شناخت حق و نصرت به موقع آن بود و این مفهوم را به روشنی میتوان در میان شهدای دفاع مقدس نیز مشاهده کرد.
 
وی در ادامه، شناساندن آرمانهای شهدا به نسل حال و آینده را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: در تمام ملتها احترام به افرادی که به خاطر مردم و وطن خویش جانفشانی می کنند امری ضروری و کاملا پسندیده است. لذا بر تمامی مسئولین و متولیان این نظام مقدس واجب است که نگذارند نسل های جدید با آرمانهای شهدا بیگانه شوند.
 
در پایان، حجت الاسلام برهانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر سعی برخی افراد بر ایجاد تحریف در آموزه های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر اقدامی که برعلیه جبهه باطل و ظالم در جهان صورت گیرد مقدس بوده و جاودانه ساختن آن در امتداد جاودانه ساختن حادثه کربلا خواهد بود.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک