EN FA

سومین نشست روشنگری محله ای،ویژه هفته دفاع مقدس در هویزه برگزار شد

1400/07/05 تعداد بازدید: 322
print
سومین نشست روشنگری محله ای،ویژه هفته دفاع مقدس در هویزه برگزار شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه از برگزاری سومین نشست روشنگری محله ای ویژه هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی در روستای هورت عاگول این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، این نشست با حضور جمعی از سادات، ریش سفیدان و جوانان محله و همچنین حجت الاسلام برهانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه,دکتر ساکی حسینی رییس اداره ارشاد اسلامی هویزه, مهندس مری پور ریاست شبکه بهداشت و درمان, رزمنده هشت سال دفاع مقدس حاج مرعی و با همکاری اهالی و شورا و دهیاری و پایگاه بسیج برگزار شد.
 
حجت الاسلام برهانی با اعلام این خبر گفت: این نشست با هدف آشناسازی جوانان با خاطرات جنگ تحمیلی و رشادتهای دفاع مقدس برگزار شد که بحمدالله مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در پایان ضمن تشکر از حضور و استقرار تیم واکسیناسیون سیار در مسجد, از عموم اهالی جهت دریافت واکسن دعوت نمود که به توفیق الهی تعداد قابل توجهی از جوانان نیز اقدام به تزریق واکسن کرونا کرده اند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک