EN FA

تشکیل شورای محله برای جذب جوانان به مسجد

1400/08/09 تعداد بازدید: 396
print
تشکیل شورای محله برای جذب جوانان به مسجد

امام جماعت مسجد شهدای شهرستان هویزه گفت: با تشکیل شورای محله جوانانی که به هر دلیلی از پایگاه و مسجد گریزان بوده و به فعالیت‌های ناسالم روی می آوردند کم‌کم به برنامه های مسجد علاقه مند شده و پای کار آمدند.

به گزارش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه به نقل از خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام رضا ساکی با اشاره به اقدامات انجام شده در مسجد شهدای هویزه در ایام کرونا اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده جهت انجام اقدامات مورد نظر، تمام خیرین پای کار آمدند و با حمایت و مساعدت آنان ۱۲ میلیون تومان اعتبار جهت تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان جمع اوری شد.
 
امام جماعت مسجد شهدای شهرستان هویزه از توزیع ماسک و مجموعه کامل لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در محدوده تبلیغی این امام محله خبر داد و گفت: این مجموعه شامل دفتر، مداد رنگی، خودکار و مواردی نظیر انها بود.
 
وی با اشاره به حضور فعال و نقش جوانان در پیشبرد فعالیت های این پایگاه تصریح کرد: با تشکیل شورای محله جوانانی که به هر دلیلی از پایگاه و مسجد گریزان بوده و به فعالیت‌های ناسالم روی می آوردند کم‌کم به برنامه های مسجد علاقه مند شده و پای کار آمدند.
 
حجت الاسلام ساکی با اشاره لزوم استفاده بانوان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: تصمیم بر آن شد که خانم ها را پای کار آورده و با برنامه ریزی برای ارتقاء آنها در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی اقدامات خوبی صورت گرفت.
 
وی در خصوص اهمیت فعالیت درفضای مجازی عنوان کرد: با حمایت های استاد گرانقدر حجت الاسلام هاشمی مرکز رسانه ای نور الاصفیاء را به منظور نشر و گسترش هنر خطابه و شعر شاعران و قرائت قاریان قرآن را ایجاد کردیم که در برنامه های مناسبتی و ایام مختلف سال اقدامات متنوعی را در قالب لایو و توزیع کلیپ های قابل مشاهده و…به ثبت رساندند.
امام جماعت مسجد شهدای شهرستان هویزه با اشاره به شناسایی زنان سرپرست خانوار یادآور شد: تعدادی از بانوان شاغل و خانه داری که بد سرپرست یا بی سرپرست بودند شناسایی و تحت پوشش مسجد قرار گرفتند تا ان شاالله بتوانیم در رفع مشکلات آنان کارگشا باشیم.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک