EN FA

تشکیل ستادهای مردمی مسجد محور در محلات، ویژه ی برنامه های دهه ولایت و امامت

1401/04/16 تعداد بازدید: 307
print
تشکیل ستادهای مردمی مسجد محور در محلات، ویژه ی برنامه های دهه ولایت و امامت

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه از برگزاری ستاد دهه ولایت و امامت با حضور ایمه جماعات این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی هویزه،حجت الاسلام برهانی با در  حضور در ستاد دهه ولایت و امامت ویژه ائمه جماعات مساجد ضمن تقدیر از تلاش های تبلیغی و فرهنگی مبلغین و ائمه جماعات نسبت به اهمیت برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه ولایت و امامت تاکید کرد.  

 

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه، ضمن تبادل نظر در خصوص برنامه های پیشنهادی ائمه جماعات گفت: جهت سامان بخشیدن به مراسمات و برنامه های دهه ولایت و امامت پیشنهاد می شود ستاد مردمی مسجد محور با حضور کلیه موثرین و فعالان فرهنگی محله تشکیل شود.

 
وی از مهمترین اعمال روز غدیر را اجرای سنت حسنه اطعام دانست و با تاکید بر میدان دادن به خانواده های مومن در این عرصه,اظهار داشت: نام دوم غدیر یوم اطعام طعام است لذا بر این برنامه به ویژه نوع خانگی آن باید به شکل ویژه متمرکز شد زیرا که آنچه از روایات اهل بیت علیهم السلام برداشت میشود اطعام خانگی و مشارکت کلیه اعضای خانواده در این امر است. چرا که علاوه بر برکت معنوی، باعث آشنایی فرزندان با فرهنگ غدیر نیز خواهد بود.
 
 
حجت الاسلام برهانی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت تبیین آیات ولایت، به مبلغین پیشنهاد کرد این امر را در قالب «منابر الولایه» در طول دهه ولایت و امامت انجام دهند و با تشکیل جلسات پرسش و پاسخ با جوانان اقدام به روشنگری و تفسیر این آیات کنند.
 
شایان ذکر است؛ دیدار با سادات محله، مراسمات محله ای و خانگی، جشن ویژه کودکان، ایستگاه های صلواتی، تجلیل از همنامان امیرمومنان، خطبه خوانی غدیر از جمله برنامه های پیشنهادی و مصوب این ستاد بود.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک