EN FA

از نویسنده و مؤلف کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی در هویزه تجلیل شد

1400/08/28 تعداد بازدید: 657
print
از نویسنده و مؤلف کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی در هویزه تجلیل شد

بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی آیین تجلیل از مولف کتاب "آسیب شناسی ناباوری به عزت مندی از نگاه قرآن و حدیث" در شهرستان هویزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، به مناسبت  هفته کتابخوانی، اعضای کارگروه کتاب و کتابخوانی این اداره با حجت الاسلام و المسلمین دکتر هیثم بوعذار، نویسنده و مولف کتاب آسیب شناسی ناباوری به عزت مندی از نگاه قرآن و حدیث دیدار و از ایشان جهت ورود در عرصه تالیف کتاب و اهتمام به موضوع کتابخوانی تجلیل کردند.

 
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حسن برهانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی وجود نویسندگان و مولفین در یک شهر را نماد پیشرفت فرهنگی آن دانست و اظهار داشت: اینکه در منطقه ای همچون هویزه که به لحاظ امکانات ظاهری کم برخوردار محسوب میشود ,افرادی نخبه و صاحب قلم اقدام به تالیف کتاب و نگاشتن مقاله های  علمی و بین المللی مختلفی نمایند، شایسته تمجید و تقدیر است و انعکاس دهنده وجود ظرفیت های گمنام و اراده پولادین آنان است.
 
 
وی در ادامه با اشاره به فلسفه تشکیل کارگروه کتاب و کتابخوانی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی  خود را مکلف به برداشتن بارهایی میداند که در حوزه فرهنگی هنوز بر زمین مانده اندکه  موضوع کتابخوانی از مهمترین مصادیق این امر است که بحول و قوه الهی طبق چشم اندازی که برای این کارگروه پیش بینی شده است شاهد تحولی محسوس در عرصه کتاب و کتابخوانی در شهرستان هویزه خواهیم بود.
 
در ادامه حجت الاسلام رضا ساکی دبیر کارگروه کتاب و کتابخوانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه با ارائه گزارشی  از ظرفیت های این کارگروه گفت: هدف اصلی کارگروه کتاب و کتابخوانی ,ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است که این امر جز با ایجاد بستری مناسب و همکاری کلیه دلسوزان حوزه فرهنگ محقق نخواهد شد.
 
حجت الاسلام ساکی معرفی نمودن  چهره های برتر در عرصه کتاب را یکی از وظایف کارگروه کتاب و کتابخوانی دانست و اظهار داشت: یکی از دغدغه های همیشگی جامعه نخبگانی , مورد هجران قرار گرفتن  افکار و ایده های آنان است که ما با استفاده از ظرفیت رسانه ای به وجود آمده توسط مجموعه مرکز فرهنگی نورالاصفیاء(عج) اقدام به عرضه نمودن محتواهای خوب و تالیفات ناب در این حوزه خواهیم نمود.
 
 
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر هیثم بوعذار ضمن خیر مقدم گویی , از احساس مسولیت اعضای کارگروه کتاب و کتابخوانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه نسبت به مساله کتاب قدر دانی کرد و عنوان نمود: رقابت های جهان مدرنیته امروزی در میدان های علمی و تحقیقاتی است لذا ضروری است که در این عرصه قدم برداریم و علاوه بر غنیمت شمردن ابزارهای تبلیغاتی سنتی از ابزارهای نوین این عرصه غافل نشویم زیرا که نیاز فکری جوان امروزی را جز با روش های نوین نمیتوان برآورده ساخت.
 
مولف کتاب آسیب شناسی به ناباوری به عزت مندی از نگاه قرآن و حدیث ,با اشاره به چرایی تحقیق در چنین موضوعی  گفت: اوضاع جاری جهان اسلام و تشیع یکی از مهمترین عللی است که سبب شد در ضرورت عزت و چرایی آن و همچنین پیامدهای فقدان آن از نگاه قرآن و حدیث تحقیق نمایم.
 
وی در خاتمه به درخواست دبیر کارگروه کتاب و کتابخوانی مبنی بر در اختیار عموم قرار دادن فایل pdf این کتاب بمنظور سهولت دسترسی و تشویق جوانان به مطالعه و همچنین حضور و تدریس در کارگاه های مقاله نویسی و کتاب نویسی برای علاقه مندان این عرصه به ویژه ائمه جماعات و نخبگان عرصه کتاب موافقت نمودند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک