EN FA

مهرواره محله همدل، نویدی امیدبخش برای جامعه است

1400/01/29 تعداد بازدید: 335
print
مهرواره محله همدل، نویدی امیدبخش برای جامعه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هندیجان از نشست طرح توجیهی فصل بندگی با حضور روحانیون و مبلغین شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام رستمی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور روحانیون در عرصه های فرهنگی، اجتماعی خاطر نشان کرد: امسال هم شیوع ویروس کرونا بعضا مراسمات را کمرنگ کرده اما می بایست جایگزینی برای انجام فعالیت ها جهت امید بخشی به جامعه انجام داد که در رمضان ۱۴۰۰  بهترین موضوع، اجرای طرح مهرواره محله همدل است.
 
 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان، ضمن ارائه  برنامه های قرآنی رمضان ۱۴۰۰ و همچنین توضیحاتی در مورد مهرواره محله همدل گفت: هدف از تشکیل  این برنامه ها این است که بتوانیم بخشی از  مشکلات موجود را برطرف و روز به روز شاهد امید در جامعه باشیم. 
 
در پایان امام جمعه هندیجان به بیان موضوعاتی در خصوص برکات ماه مبارک رمضان پرداخت و تاکید کرد: مبلغین از ظرفیت بسیار بالایی جهت بصیرت افزایی و روشنگری در بین آحاد مردم برخوردار بوده و با سخنرانی و ابزارهای دیگر می توانند  روشنگری در زمینه‌های مختلف را منعکس نمایند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک