EN FA

به مناسبت هفته قوه قضاییه از حمایت و همکاری دستگاه قضا در هندیجان تقدیر شد

1400/04/07 تعداد بازدید: 332
print
به مناسبت هفته قوه قضاییه از حمایت و همکاری دستگاه قضا در هندیجان تقدیر شد

حجت الاسلام رستمی رئیس اداره تبلیغات هندیجان به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه با دکتر هاشمی، رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رستمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک قوه قضاییه، از تلاش بی وقفه دستگاه قضا در ساماندهی مشکلات و تعامل تنگاتنگ، همدلی و همزبانی این حوزه با دستگاه های فرهنگی شهرستان در خدمات رسانی به مردم تقدیر کرد و گفت: با یاری خداوند و در ظل عنایات حضرت امام زمان(عج) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مجموعه قوه قضاییه توانسته است در مسیر آرمان های انقلاب و در برقراری اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط و سلامت اجتماعی موفق عمل کند.

 
 
 
رستمی افزود: باتوجه به همکاری و مشارکت بین دادگستری و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، از سال گذشته تا کنون برنامه های متعددی با حمایت و همراهی رئیس دادگستری صورت گرفته که این تعامل و همدلی بوجودآمده ستودنی و مدیون حمایت دستگاه های قضایی می باشد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک