EN FA

ارسال بیش از 40 اثر از هندیجان در پویش حرف آورد

1400/03/17 تعداد بازدید: 590
print
ارسال بیش از 40 اثر از هندیجان در پویش حرف آورد

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان از استقبال واشتیاق دانش آموزان دختر مدرسه صدرای ولایت جهت شرکت در پویش حرف آورد خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی هندیجان، سکینه شنبدی ضمن ابراز خرسندی از حضور زنان در این پویش گفت:  دانش آموزان دختر مدرسه صدرا با هدف زنده نگه داشتن مکتب سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آثار خود را با موضوع بازخوانی وصیت نامه شهید سردار سلیمانی در قالب صوت و فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند.

 
دبیر مجمع بانوان فرهیخته اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد، در استان خوزستان در اجرا و تاکنون بیش از 40 اثر  از شهرستان به جشنواره ارسال شده است.
 
وی یادآور شد : برای شرکت در این طرح فرهنگی، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شده و شرکت کنندگان برای ارسال ویدئوهای یک دقیقه‌ای تا حداکثر سه دقیقه‌ای خود می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و ایتا اقدام کنند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک